Hold øje med dit forbrug

På selvbetjeningen hos TREFOR kan du blandt andet se dit forbrug og skifte betalingsform.
24-7-365 adgang til regninger og forbrugsoversigt i selvbetjeningen.
  • Følg dit energiforbrug

  • Overblik over dine regninger

  • Få besked om driftsforstyrrelser

Hvordan bruger jeg selvbetjeningen?

På selvbetjeningen kan du følge dit forbrug af vand og fjernvarme, når det bliver leveret af TREFOR Vand og TREFOR Varme. Du kan få notifikationer, hvis dit forbrug når en grænse, du selv har sat, og du kan se dine tidligere regninger.

Du kan logge ind på selvbetjeningen med MitID eller kundenummer og pin-kode. Du finder dit kundenummer og pinkode på din seneste regning fra TREFOR Vand eller TREFOR Varme.

Gå til selvbetjeningen

Vand i glas

Nem adgang via mobilen

#1: Indtast adressen til selvbetjeningen i din webbrowser. Tryk på delingsikonet i linjen i bunden.

#2: Vælg plusikonet "Tilføj til hjemmeskærm".

#3: Du kan nu navngive ikonet og klikke "Tilføj".

#4: Nu ligger selvbetjeningen på dit skrivebord - og derefter vil du med klik på ikonet komme direkte til selvbetjeningen.

Få driftsinfo på SMS

Som kunde hos TREFOR er du automatisk tilmeldt vores SMS-service, hvis dit nummer er offentligt tilgængeligt på f.eks. 118.dk eller Krak - og det er ganske gratis.

Er du ikke tilmeldt, eller får du ikke driftsinfo via SMS på alle dine forsyningsarter, kan du tilmelde dig via nedenstående link. Interesserer du dig for driften i elnettet,  kan du se og følge data for dit område på vores interaktive grafik

Du vil kun modtage driftsinfo på dine forsyningsarter. 

Her kan du tilmelde dritfsinfo:

  • TREFOR A/S forsyner med vand og varme i Trekantområdet
  • TREFOR El-net forsyner med el i Trekantområdet
  • TREFOR El-net forsyner med el på Bornholm

Tilmeld eller ret SMS-Service