Målere og aflæsning

TREFOR hjemtager den fjernaflæste målers tællerstand flere gange dagligt. Dit månedlige eller kvartalsvise forbrug afregnes dermed ud fra målerens stand på den pågældende dag.

Hvis du mener, at der er sket en fejl i din måleraflæsning, skal du kontakte os på telefon 70 211 100.

OBS: Vær opmærksom på, at hvis du har fået udskiftet din måler, kan du ikke længere tilgå dine historiske data, som normalt er tilgængelige i "Forbrugsvisning" som en gratis, ekstra service i TREFOR Selvbetjening. Du vil dog kunne følge forbruget på den nye måler fremadrettet.

Tilmelding til sms-service


Driftsinfo på mobil

Få driftsinfo direkte på mobil

På Din Selvbetjening kan du tilmelde dig vores SMS-service, så du får en besked på mobilen, hvis der er driftsforstyrrelser i dit område.

Tilmeld dig her

Følg dit forbrug


Følg dit forbrug i EWII Selvbetjening

Din Selvbetjening

Følg dit månedlige forbrug af el, vand og varme i Din Selvbetjening. Du kan også sammenligne dit forbrug med tidligere års forbrug.

Gå til Din Selvbetjening