Spørgsmål til regning

Din Selvbetjening kan du:

  • Følge dit forbrug
  • Melde flytning
  • Tilmelde forbrugsovervågning
  • Se dine regninger

Hvis du har spørgsmål til din regning, kan du kontakte vores kundeservice på 70 21 11 00.

 

Hvordan ser min regning ud, og hvad betyder posterne på regningen?

Din regning fra TREFOR Vand og TREFOR Varme skal være overskuelig og let at forstå, og det vil vi gerne hjælpe dig med.

En vand- eller varmeregning er fyldt med fagudtryk og forkortelser, og for at gøre det lettere for dig at forstå din regning, har vi lavet et eksempel af en regning, hvor vi har forklaret udvalgte ord og begreber. Se eksempel på regning her.

Sammen med din regning vil du ofte opleve, at TREFOR Vand eller TREFOR Varme medsender et bilag med relevant information til dig. Det kan fx. være en ny afregningsform, betalingsmulighed eller generel information fra TREFOR Vand eller TREFOR Varme. 

Hvor kan jeg se mine regninger fra TREFOR Vand og TREFOR Varme?

Din Selvbetjening kan du se dine regninger og årsopgørelser samt dit kontoudtog. Du skal bruge dit kundenummer og pinkode for at logge ind. Dine log-in oplysninger finder du på din regning fra TREFOR Vand eller TREFOR Varme.

Tilmelding til sms-service


Driftsinfo på mobil

Få driftsinfo direkte på mobil

På Din Selvbetjening kan du tilmelde dig vores SMS-service, så du får en besked på mobilen, hvis der er driftsforstyrrelser i dit område.

Tilmeld dig her

Følg dit forbrug


Følg dit forbrug i EWII Selvbetjening

Din Selvbetjening

Følg dit månedlige forbrug af el, vand og varme i Din Selvbetjening. Du kan også sammenligne dit forbrug med tidligere års forbrug.

Gå til Din Selvbetjening