Målere og aflæsning
Har du brug for at aflæse dit forbrug, finder du vejledninger til dette længere nede på denne side. Vejledningerne findes som quickguides, men du kan også downloade vejledninger til din el-, vand- eller varmemåler.
OBS: Vær opmærksom på, at hvis du har fået udskiftet din måler, kan du ikke længere tilgå dine historiske data, som normalt er tilgængelige i "Forbrugsvisning" som en gratis, ekstra service i selvbetjeningen. Du vil dog kunne følge forbruget på den nye måler fremadrettet.
Vand- eller varmemåler
Hvis du mener, at der er sket en fejl i aflæsning af din vand- eller varmemåler, kan du kontakte TREFOR Vand og TREFOR Varme på telefon 70 21 11 00. Du kan også bestille en kontrol af din måler via formularen her på siden. Vær dog opmærksom på, at du som kunde betaler for testen, hvis den ligger inden for de acceptable grænser. Den gældende prisliste kan findes via links under formularen.
Elmåler
Hvis du mener, at der er sket en fejl i aflæsning af din elmåler, skal du kontakte din el-leverandør.
Har du mistanke om et brud eller et toilet, der løber? Så kan du hurtigt aflæse, om din måler registrerer forbrug.
Husk at sørge for, at du har slukket for alle vandhaner inde og ude og at brusere, opvaskemaskine, vaskemaskine, toilet ikke er i brug.
Følg anvisningen som beskrevet på billedet, hvis du har brug for at aflæse det forbrug, din måler registrerer.
Har du en Multical 21 vandmåler kan du hurtigt få overblik over dit aktuelle vandforbrug.
Din elmåler
Her finder du vejledninger til alle TREFOR El-nets elmålere
Vejledning varmemålere
Vejledning vandmålere
Her kan du se brugervejledningen, hvis du har monteret Ultrawater UW50
Her kan du se brugervejledningen, hvis du har monteret en Hydrus måler
Her kan du se brugervejledningen, hvis du har monteret en Multical 21
Gå til