Målere og aflæsning

TREFOR hjemtager den fjernaflæste målers tællerstand flere gange dagligt. Dit månedlige eller kvartalsvise forbrug afregnes dermed ud fra målerens stand på den pågældende dag.

Hvis du mener, at der er sket en fejl i aflæsning af din vand- eller varmemåler, kan du kontakte TREFOR Vand og TREFOR Varme på telefon 70 21 11 00.

Hvis du mener, at der er sket en fejl i aflæsning af din elmåler, skal du kontakte din elleverandør.

OBS: Vær opmærksom på, at hvis du har fået udskiftet din måler, kan du ikke længere tilgå dine historiske data, som normalt er tilgængelige i "Forbrugsvisning" som en gratis, ekstra service i Selvbetjeningen. Du vil dog kunne følge forbruget på den nye måler fremadrettet.

Din elmåler

Kontakt din elleverandør, som vil informere os om fejlen.
Hvis du har mistanke om at måleren måler forkert, skal du hurtigst muligt kontakte din elleverandør, som bestiller et målertjek hos os.
Hvis din elmåler er i stykker eller brudt sammen, skal du kontakte din elleverandør.
Nej du må ikke selv flytte elmåleren. Kontakt i stedet en elinstallatør.
Til top