Bliver jeg som kunde automatisk tilmeldt digital post?
Du bliver som kunde ikke automatisk tilmeldt digital post. Hvis du er oprettet som bruger af Selvbetjeningen efter 25. februar 2019, er du også tilmeldt digital post.
Er jeg som ny kunde automatisk tilmeldt digital post?
Hvis du er blevet kunde efter den 23. september 2019, er du automatisk tilmeldt digital post.
Modtager jeg stadig breve, hvis jeg er tilmeldt digital post?
Nej, hvis du er tilmeldt digital post modtager du ikke breve med fysisk post fra os. Du modtager en notifikation på e-mail fra os, når der er digital post til dig i Selvbetjeningen.
Hvorfor skal jeg tilmelde mig digital post for at opnår gebyrfrihed?
Betaling via Mobilepay eller betalingskort forudsætter, at vi kan have en digital dialog med dig. Derfor er det en betingelse, at du tilmelder dig digital post.
Hvad er digital post?
Digital post er en digital kommunikationsløsning, der gør det muligt for dig at modtage post fra TREFOR i din egen personlige online postkasse i Selvbetjeningen.
Hvad modtager jeg som digital post?
Du modtager blandt andet betalingspåmindelser, meddelelser og varslinger om vilkår, produkter og priser.
Hvordan tilmelder jeg mig digital post?
Du tilmelder dig digital post ved at oprette dig som bruger af Selvbetjeningen.
Første gang du logger på Selvbetjeningen skal du bruge dit kundenummer, pinkode, NemID og e-mailadresse. Kundenummer og pinkode finder du øverst i højre hjørne på din seneste regning eller i dit velkomstbrev.
Herefter modtager du en aktiveringsmail, som du skal bekræfte ved at klikke på et link i mailen. Du er først tilmeldt digital post, når du har klikket på linket.
Jeg har ikke modtaget din aktiveringsmail?
Tjek dit spam-filter og kontrollér at e-mailadressen er stavet korrekt og prøv evt. at sendee mailen via "Gensend e-mail".
Hvad er mine fordele ved digital post?
- Du har al kommunikation fra os samlet ét sted
- Du slipper for at tømme postkassen og gemme fysiske breve
- Det er mere sikkert i henhold til personfølsom data
- Du hjælper miljøet og CO2-udledningen
Skal jeg tjekke Selvbetjeningen hver dag for at se, om jeg har modtaget post?
Nej, det skal du ikke. Vi sender automatisk en notification til dig via e-mail, når du har modtaget digital post i Selvbetjeningen. Du kan også vælge at tilmelde dig SMS notifikationer.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg får en ny e-mailadresse?
Ved ny e-mailadresse er du forpligtet til straks at opdatere oplysningerne på Selvbetjeningen eller kontakte TREFOR på 70 21 11 00, da det ellers er misligholdelse af aftalen om digital post. Det er dit ansvar, at sikre vi har de korrekte oplysninger. Hvis vi ikke har en gyldig e-mailadresse til digital post, forbeholder vi os retten til at sende meddelelser via brev ligesom du heller ikke længere kan benytte Selvbetjeningen samt undgå betalingsgebyr.