Se hvor let du slipper for gebyr

Fortsæt med gebyrfrihed på dine betalinger

Det gøres via 3 nemme skridt.

Som kunde hos TREFOR har du tidligere haft den fordel, at du har kunne betale gebyrfrit med Betalingsservice, fordi EWII på vegne af TREFOR, som en service har betalt gebyret. Du kan fortsat betale dine regninger med Betalingsservice, men pr. 1. juni 2019 tilføjes et gebyr på 5,75 kr. på hver regning. Men du kan fortsat opnå gebyrfriheden på dine betalinger.

Du kan fremover betale gebyrfrit med MobilePay betalingsaftale eller automatisk betalingskort. Dette gøres nemt ved at ændre ganske få ting i Selvbetjeningen.

Det er desværre ikke muligt for TREFOR at foretage ændringerne på dine vegne, men det er nemt og hurtigt at fortsætte den gebyrfri betaling via 3 nemme skridt, så du fremover kan betale gebyrfrit med enten MobilePay betalingsaftale eller automatisk betalingskort.

Læs nedenfor hvad du skal gøre eller gå direkte til Selvbetjeningen

Sådan kommer du i gang med gebyrfrihed

Hvor finder jeg kundenummer og pinkode?

Når du logger på Selvbetjeningen for at fortsætte med gebyrfriheden, skal du bruge dit kundenummer og din pinkode. Begge dele finder du i øverste højre hjørne på din seneste regning eller i dit velkomstbrev fra EWII. Sørg for at have begge dele klar sammen med dit NemID samt adgang til din e-mail, når du skal tilmelde dig gebyrfri betaling.

Her finder du kundenummer og pinkode

Din regning kan betales på følgende måde
1
MobilePay
Gebyr ved automatisk betaling: 0,00 kr.
2
Betalingskort
Gebyr ved automatisk betaling: 0,00 kr.
3
Betalingsservice
Gebyr pr. regning: 5,75 kr.
4
Girokort
Gebyr pr. regning: 49,00 kr. inkl. moms.
Sådan tilmelder eller skifter du betalingsaftale

Når du er logget på Selvbetjeningen og er tilmeldt digital post, har du under "Min profil" mulighed for at tilmelde automatisk betaling eller ændre din nuværende betalingsaftale. Med automatisk betaling bliver dine regninger altid betalt helt automatisk og rettidigt.

Du kan vælge at tilmelde dine regninger automatisk kortbetaling, MobilePay betalingsaftale eller Betalingsservice. 

Køber du flere produkter hos TREFOR, kan det være nødvendigt at tilmelde flere installationsnumre til automatisk betaling. Du skal nemlig foretage en tilmelding for hvert produkt, du ønsker at betale med automatisk betaling. Det fremgår af "Min profil" i Selvbetjeningen, hvor mange installationsnumre du har og hvilken betalingsmetode de er tilmeldt.

Se vilkår og betingelser for automatisk kortbetaling, MobilePay betalingsaftale og Betalingsservice.

 
Ofte stillede spørgsmål om gebyrfri betaling
Det er muligt at fortsætte gebyrfriheden på dine betalinger med både MobilePay betalingsaftale og automatisk kortbetaling. På den måde opnår både du og TREFOR en besparelse, som vi kan anvende mere hensigtsmæssigt.  Når først du har foretaget ændringerne i Selvbetjeningen, kører betalingerne lige så sikkert og nemt, som du er vant til.
Du ændrer din betaling fra Betalingsservice i Selvbetjeningen under "Min profil"  ved at klikke på "Skift betalingsmetode" under dine aftaler. Vælg og tilmeld dig den betalingsmetode, du ønsker fremadrettet. Når du har tilmeldt dig, modtager du en bekræftelse på mail.
  • Mulighed for at samle alle dine abonnementsbetalinger ét sted
  • Skifter du kreditkort, behøver du blot ændre det i MobilePay appen 
  • Automatisk notifikation dagen før beløbet trækkes
  • MobilePay appen giver dig automatisk besked, hvis dit kort f.eks. er udløbet
  • Det er gebyrfrit for dig som kunde at betale via MobilePay

Se vilkår og betingelser ved MobilePay betalingsaftale.

  • Gebyrfri betalingsløsning
  • Det er nemt at tilmelde
  • Betaling sker automatisk
  • Du får bekræftelse på din månedlige betaling
  • Du kan hurtigt opdatere nyt betalingskort i Selvbetjeningen

Se vilkår og betingelser ved automatisk kortbetaling.

Som kunde hos TREFOR har du tidligere haft den fordel, at du kunne betale gebyrfrit, fordi EWII på vegne af TREFOR, som en service har betalt gebyret til Betalingsservice.  Pr. 1. juni 2019 ændrer det sig, men du kan fortsat opnå gebyrfriheden på dine betalinger ved at ændre ganske få ting i Selvbetjeningen.
Af sikkerhedsmæssige årsager må TREFOR ikke foretage ændringerne for dig. Derfor har vi gjort det nemt for dig at ændre betalingsmetode og opnå gebyrfrihed via 3 lette steps i Selvbetjeningen
Til top