Betaling

Du kan tilmelde din regning til betalingsservice/Nets i din bank eller på netbank, når du indbetaler dit girokort. Vær opmærksom på, at din regning først bliver betalt via Betalingsservice, når den fremgår af din betalings oversigt.
Hvis du allerede har en e-Boks, kan du tilmelde regninger og aflæsningsbreve fra os - vælg EWII under El og forsyning. 
Har du ikke en e-Boks, kan du oprette den på e-Boks' hjemmeside. Husk at vælge at få post fra EWII - find os under El og forsyning.

Hav dit kundenummer til EWII/TREFOR Vand og TREFOR Varme parat. Du kan se dit kundenummer på din seneste regning fra TREFOR Vand og/eller TREFOR Varme.
 

Hvis du overskrider sidste betalingsdato for regningen, får du en betalingspåmindelse med ny betalingsfrist.

Overskrider du sidste betalingsdato på påmindelsen, sender vi rykker med ny betalingsfrist. Udsendelse af betalingspåmindelse og rykker medfører gebyr og renter efter gældende regler.

Overskrider du sidste betalingsdato på rykkeren, afbryder vi forsyningen. Genåbning sker, når restancen samt lukke- og genåbningsomkostninger er betalt til TREFOR Vand/TREFOR Varme.

Med Betalingsservice undgår du at komme til at betale din regning for sent og blive opkrævet gebyrer.
Der tilskrives renter og for hver betalingspåmindelse pålægges et gebyr på kr. 100,-.
Hos TREFOR har vi månedlig betaling, derfor tilbyder vi ikke afdragsordninger. Vær opmærksom på, at der tilskrives renter og gebyrer ved overskredet betalingsfrist.
Vi opkræver ikke forudbetaling når du har en fjernaflæst måler. Du betaler kun for dit faktiske forbrug. Derfor vil regningernes beløb også svinge fra måned til måned.

Har du fået lukket for strømmen, skal du kontakte din elleverandør for at få genåbnet.

Kundeservice| TREFOR
Kontakt
Kundeservice
Har du brug for at tale med os?
Til top