Hvordan kan vi hjælpe dig?

Skal du i kontakt med TREFOR EL-net øst, kan du kontakte os på: 56 93 09 50. Åbningstiderne er de samme som TREFOR El-net i Trekantområdet.
Hvis uheldet er ude med din fjernvarmeunit på abonnement, så kan du se her, hvordan du får hjælp.
Har du akut behov for hjælp vedrørende anmeldelse af skader eller brud på forsyningsledninger hos TREFOR Vand eller TREFOR Varme uden for åbningstiden. Så kan du kontakte Driftovervågning.
Driftovervågning 79 33 33 97
Oplever du driftsforstyrrelser eller nedbrud, kan du her søge oplysninger om hændelsen. Herunder også hvilke områder der er berørte, og hvornår vi forventer at vores arbejde er færdiggjort.
Har du spørgsmål om din vandforsyning eller din fjernvarme, er du velkommen til at kontakte os.
Har du spørgsmål om elnettet, er du velkommen til at kontakte os. Vær dog opmærksom på, at hvis dit spørgsmål drejer sig om markedsel, skal du kontakte din el-leverandør.
Ofte stillede spørgsmål
Hvis strømmen kun er gået hos dig, kan det skyldes, at din elmåler har været afbrudt.
Det kan også være et defekt apparat, der har sprunget en sikring eller fået din HFI/HPFI relæ til at slå fra.
Så længe kogeanbefalingen er gældende, skal du koge al vand, du indtager.
Du kan sagtens foretage dig andre ting, som for eksempel at vaske tøj og tage bad i vandet, så længe, du ikke får det i munden.
Børn bør ikke bade i vandet, da de ofte får det i munden ved badning. Det frarådes at børste tænder i ukogt vand.
Vi kan være ramt af driftsforstyrrelser. Du kan altid holde dig opdateret om vandforsyningen via TREFOR Driftsinfo.
Ved planlagte afbrydelser af vandforsyningen, bestræber vi os på at melde det ud til dig som kunde på forhånd. Du kan tilmelde dig vores driftsinfoservice via sms ved at logge ind på Din Selvbetjening og tilmelde dit mobilnummer.
Hvis du fortryder eller ønsker at klage