Få driftsinfo på SMS

Bliv adviseret over SMS eller email, hvis der skulle være nedbrud, strømsvigt eller lignende på forsyningsnettet, hvor du bor. 

Driftsinfo på mobil

Som kunde hos TREFOR Vand og TREFOR Varme, er du automatisk tilmeldt vores SMS-service, hvis du har et almindeligt, privat mobilabonnement - og det er ganske gratis. 

Med servicen får du en SMS-besked på din mobiltelefon, hvis der skulle være nedbrud, strømsvigt eller lignende på forsyningsnettet i det område, hvor du bor. 

Du kan tilmelde dig vores SMS-service på Din Selvbetjening. Her er det også muligt at tilmelde sin emailadresse.

Hvis du ønsker at tilmelde flere mobilnumre til vores SMS-service - eksempelvis et erhvervsbetalt mobiltelefonnummer, kan du gøre det på Din Selvbetjening. Her skal du logge ind med NemID eller kundenummer og pinkode, som du finder på din seneste regning. Hvis du f.eks. er vicevært for en ejendom eller ejer af et sommerhus, så har du mulighed for at tilmelde den pågældende forbrugsadresse.

Du har også mulighed for at framelde servicen, hvis du ikke ønsker den - det gør du ligeledes ved at logge ind på Din Selvbetjening.

Tilmelding til sms-service


Driftsinfo på mobil

Få driftsinfo direkte på mobil

På Din Selvbetjening kan du tilmelde dig vores SMS-service, så du får en besked på mobilen, hvis der er driftsforstyrrelser i dit område.

Tilmeld dig her

Følg dit forbrug


Følg dit forbrug i EWII Selvbetjening

Din Selvbetjening

Følg dit månedlige forbrug af el, vand og varme i Din Selvbetjening. Du kan også sammenligne dit forbrug med tidligere års forbrug.

Gå til Din Selvbetjening