Driftsinfo
-
Strømafbrydelse
-
Aflukning af varme
-
Aflukning af vand
Strømafbrydelse
Aflukning af varme
Aflukning af vand
trefor@trefor.dk
70 21 11 00
Mandag - torsdag: 8.30-16.00
Fredag: 8.30-15.00
Weekend og helligdage (inkl. fredag efter Kr. Himmelfart): lukket
Har du akut behov for hjælp vedrørende anmeldelse af skader eller brud på forsyningsledninger hos TREFOR Vand eller TREFOR Varme uden for åbningstiden. Så kan du kontakte Driftovervågning.
Driftovervågning 79 33 33 97
Som beboer i TREFOR El-nets forsyningsområde, modtager du automatisk driftsinfo på SMS, hvis du er registreret som kontaktperson på adressen.
Dette forudsætter, at dit telefonnummer fremgår af din elaftale med dit elselskab. Det er derfor vigtigt, at dine oplysninger er opdaterede hos det elselskab, som du har valgt at købe strøm fra.
Det er er muligt at tilknytte ét telefonnummer per adresse, som modtager driftsinfo om elnettet til per SMS.
Interesserer du dig for driften og udviklingen i elnettet, kan du se og følge data for dit område på vores interaktive grafik.
Som beboer i TREFOR El-nets forsyningsområde, modtager du automatisk driftsinfo på SMS, hvis du er registreret som kontaktperson på adressen.
Dette forudsætter, at dit telefonnummer fremgår af din elaftale med dit elselskab. Det er derfor vigtigt, at dine oplysninger er opdaterede hos det elselskab, som du har valgt at købe strøm fra.
Det er muligt at tilknytte ét telefonnummer per adresse, som modtager driftsinfo om elnettet per SMS.
Interesserer du dig for driften og udviklingen i elnettet, kan du se og følge data for dit område på vores interaktive grafik.
Som kunde hos TREFOR Varme og TREFOR Vand er du automatisk tilmeldt vores SMS-service, hvis dit nummer er offentligt tilgængeligt på f.eks. 118.dk eller Krak - og det er ganske gratis.
Er du ikke automatisk tilmeldt SMS-service, kan du tilmelde dig via nedenstående link og vælge TREFOR A/S
Interesserer du dig for drift og udviklingen i varmeforsyningen, kan du se og følge data for dit område på vores interaktive grafik.
Du vil kun modtage driftsinfo på dine forsyningsarter.
Igennem Dansk Energi har TREFOR El-net indgået en fælles brancheaftale om brug af gratis-app'en "Giv et praj".
Gennem denne app kan borgere indsende praj i form af billede og tekst - f.eks hvis et kabelskab er defekt. Alle praj videresendes automatisk til det lokale netselskab baseret på Geo-koordinaterne for den position, som borgeren angiver for sit praj.
Med app’en kan du således hurtigt og nemt give os besked, hvis du opdager fejl og mangler på vores anlæg.
App'en kan også bruges af professionelle aktører som f.eks El-installatører. Som installatør er du ofte i berøring med vores forsyningsanlæg og anlægsdele f.eks i forbindelse med tilslutning af et stikkabel i et kabelskab. Hvis du opdager en fejl under dit arbejde eller på anden vis, vil vi meget gerne høre fra dig.
Når vi vælger at forsyne dig via en generator, er det den sidste mulighed vi benytter os af, for at få strømmen i dine stikkontakter tilbage.
Hvis du er blevet gjort opmærksom på, at vi forsyner dig via en generator, er årsagen enten planlagt vedligeholdelse af elnettet, som forsyner dig - eller at der er opstået en akut situation, hvor vi ikke længere kan forsyne dig på andre måder.
Uanset årsagen, er der tale om, en unormal tilstand i elnettet, som vi arbejdet på at udbedre hurtigst muligt.
Imens du er forsynet fra en generator, kan du opleve, at dine elektriske apparater opfører sig unormalt.
F.eks. kan urene, som er tilsluttet 230 V gå forkert, invertere til solcelleanlæg kan fejle og andet udstyr, som er frekvensstyret og følsomt overfor elkvalitet kan opføre sig mærkeligt.
Disse problemer bør ophøre, når du igen er forsynet fra elnettet i normal tilstand.
Har du spørgsmål om din vandforsyning eller din fjernvarme, er du velkommen til at kontakte os.
Har du spørgsmål om elnettet, er du velkommen til at kontakte os. Vær dog opmærksom på, at hvis dit spørgsmål drejer sig om markedsel, skal du kontakte din el-leverandør.