Forklaring til din regning

Er der dele af din faktura, du ikke forstår?

Ofte stillede spørgsmål

Din regning fra TREFOR Vand og TREFOR Varme skal være overskuelig og let at forstå, og det vil vi gerne hjælpe dig med.

En vand- eller varmeregning er fyldt med fagudtryk og forkortelser, og for at gøre det lettere for dig at forstå din regning, har vi lavet et eksempel af en regning, hvor vi har forklaret udvalgte ord og begreber.

Se eksempel på vand og varme regning

Sammen med din regning vil du ofte opleve, at TREFOR Vand eller TREFOR Varme medsender et bilag med relevant information til dig. Det kan f.eks. være en ny afregningsform, betalingsmulighed eller generel information fra TREFOR Vand eller TREFOR Varme. 

selvbetjeningen kan du se dine regninger og årsopgørelser samt dit kontoudtog fra TREFOR Vand og TREFOR Varme.

Du skal bruge MitID samt dit kundenummer og pinkode for at logge ind. Kundenummer og pinkode finder du på din regning fra TREFOR Vand eller TREFOR Varme.

Hvis du overskrider sidste betalingsdato for regningen, får du en betalingspåmindelse med ny betalingsfrist.

Overskrider du sidste betalingsdato på påmindelsen, sender vi rykker med ny betalingsfrist. Udsendelse af betalingspåmindelse og rykker medfører gebyr og renter efter gældende regler.

Overskrider du sidste betalingsdato på rykkeren, afbryder vi forsyningen. Genåbning sker, når restancen samt lukke- og genåbningsomkostninger er betalt til TREFOR Vand/TREFOR Varme.

  • Betaling

    Spørgsmål og svar vedrørende betalinger, gebyrer og genåbning af strømmen

    Betaling
  • Send kvittering

    Har du brug for at sende en kvittering for, at du har betalt, kan du gøre det her.

    Send kvittering
  • Kontakt os

    Har du brug for hjælp til din regning? Indsend dit spørgsmål og regning her.

    Formular
Så let slipper du for gebyr på dine betalinger af vand og varme hos TREFOR

Undgå betalingsgebyr

Det er nemt og hurtigt at opnå gebyrfri betaling via 3 nemme skridt i selvbetjeningen.

Læs om gebyr